TRUCK SERVICE LVIV

MAN TRUCK & BUS UKRAINE DEALER



TGL

 


 

Ці автомобілі використовуються, залежно від типу шасі і кабіни, в самих різних областях перевезень: доставки вантажів по місту, регіону і на далекі відстані, на будівництвах, у муніципальних міських і комунальних службах. Шасі TGL відрізняє відносно низька власна маса, за рахунок чого досягається, в порівнянні з серією LE2000, більша на 250 кг вантажопідйомність при тій же повній масі.

У 2005 році на виставці European Road Transport Show в Амстердамі вантажівка MAN TGL отримала нагороду «Truck of the Year 2006» («Вантажівка 2006 року»).
Конструктивний ряд TGL ділиться на чотири класи залежно віж повної маси: 7,5, 8, 10 і 11,99 т. (У Німеччині на транспортному засобі, зареєстрованому з нормативною масою менше 12 т, можна користуватися дорогами безкоштовно). Повна нормативна маса автопоїзда для автомобіля повною масою 7,5 т, дорівнює 11,99 т, а для автомобіля повною масою 11,99 т, оснащеного 240-сильним двигуном, - 24 т. Найлегший МАN, що випускається з короткою кабіною С, має колісну базу від 3300 до 4850 мм. Вантажівки повною масою 8-12 т мають варіанти кабін С (компактна), L (з одним спальним місцем) і LX (з двома спальними місцями) та колісні бази від 3050 до 6700 мм. При максимальній базі корисна довжина вантажної платформи може доходити до 10 м. Всі три кабіни мають ширину (без крил) 2240 мм. Внутрішня висота (від підлоги до стелі) у кабін С, L і LX відповідно - 1569, 1645 і 1925 мм. Також на автомобілі може встановлюватися кабіна DoKa - з двома рядами сидінь.

Кабіна
Кабіна фіксується на чотирьохточкових опорах і перекидається для доступу до двигуна гідравлічним пристроєм. У всіх кабінах використовується система вентиляції і обігріву з фільтрами чистого повітря. Установливают сидіння з підголовниками і вбудованими ременями безпеки, що мають трьохточкове кріплення. Сидіння підвищеної комфортабельності забезпечені пневматичними ресорами, опорою для поперекового відділу хребта і підігрівом. Є так званий пакет «комфорт» з кліматичною установкою, електричними склопідйомниками, сонцезахисними козирками.

Двигуни
Автомобілі оснащуються модернізованими рядними дизельними двигунами D08 (у прийнятому на МАN позначенні даються дві останні цифри діаметру циліндра - в даному випадку 108 мм). 4-циліндрові дизелі мають робочий об'єм 4,6 л і потужність 150, 180 і 206 к.с., 6-циліндровий - 6,9 л потужністю 240 к.с. Мотори обладнані безпосереднім уприскуванням палива Common Rail другого покоління фірми Bosch (c тиском у системі до 1600 бар), чотирма клапанами на циліндр, рециркуляцією відпрацьованих газів (технологія EGR), двоступінчастим турбонаддувом і двома охолоджувачами надувного повітря. При установці оригінальному пилового фільтра МАN PM-Kat ® двигуни виконують вимоги норм Євро-4 без застосування дорогої технології SCR, при якій в систему випуску повинна впорскуватися добавка AdBlue на основі дистильованої води та сечовини. При використанні на цих дизелях технології SCR вони будуть відповідати нормам Євро-5.
Двигуни під замовлення забезпечуються спеціальною системою гальмування двигуном EVB (Exhaust Valve Brake), за рахунок чого гальмівна потужність може досягати 180 кВт. 150-сильний двигун агрегатується з 5-ступінчастою коробкою передач ZF з ручним перемиканням, 180 - і 206 сильні - з аналогічною 6-ступінчастою. 4-циліндрові мотори також можуть компонуватися з 6-ступінчастою автоматичною коробкою МАN TipMatic, яка базується на механічній коробці ZF-Ecolite. Вибір швидкостей проводиться електронікою, включення - через гідравлічні циліндри, також через гідроциліндр автоматично вичавлюється механічне зчеплення. З 6-циліндровим двигуном встановлюється 9-ступінчаста механічна коробка Eaton - з вісьмома прямими передачами і понижуючої (Crawler).

Ходова частина
Вантажівки виготовляються з колісною формулою 4x2. Підвіска - на параболічних ресорах, ззаду для всіх класів автомобілів по тонажу може встановлюватися пневмопідвіска з діапазоном вертикального переміщення до 200 мм. За рахунок 17,5-дюймових коліс машини мають низьку посадку в кабіну і невелику висоту завантаження.

 

 

 

YOU ARE HERE:
Банер